logo
Yükleniyor...
logo
add image

SEYDİKEMER KARABEL TÜNELİ İKMAL İHALESİ YAPILDI, ÇALIŞMALAR YENİDEN BAŞLADI
HABER: OSMAN ACAR / MUĞLA | 14.06.2026 21:33

SEYDİKEMER KARABEL TÜNELİ İKMAL İHALESİ YAPILDI, ÇALIŞMALAR YENİDEN BAŞLADI

SEYDİKEMER KARABEL TÜNELİ İKMAL İHALESİ YAPILDI, ÇALIŞMALAR YENİDEN BAŞLADI Muğla’nın Seydikemer ilçesi ve Fethiye’yi Burdur ve Antalya...


add image
yan görsel
14.06.2026 21:33

SEYDİKEMER KARABEL TÜNELİ İKMAL İHALESİ YAPILDI, ÇALIŞMALAR YENİDEN BAŞLADI

SEYDİKEMER KARABEL TÜNELİ İKMAL İHALESİ YAPILDI, ÇALIŞMALAR YENİDEN BAŞLADI Muğla’nın Seydikemer ilçesi v...

Devamını Oku
SEYDİKEMER KARABEL TÜNELİ İKMAL İHALESİ YAPILDI, ÇALIŞMALAR YENİDEN BAŞLADI
14.06.2026 21:33

SEYDİKEMER KARABEL TÜNELİ İKMAL İHALESİ YAPILDI, ÇALIŞMALAR YENİDEN BAŞLADI

SEYDİKEMER KARABEL TÜNELİ İKMAL İHALESİ YAPILDI, ÇALIŞMALAR YENİDEN BAŞLADI Muğla’nın Seydikemer ilçesi ve Fethiye’yi Burdur ve Antalya’ya bağlayacak olan Karabel tünelinde çalışmalar yeniden başladı. Ak Parti Muğla İl Başkanı Cengizhan Güngör ve Ak Parti Muğla Milletvekili Yakup Otgöz, Karabel Tüneli çalışmaları kapsamında düzenlenen törene iştirak ettiler. Törene ayrıca Seydikemer Belediye Başkanı Önder Akdenizli, Seydikemer İlçe Başkanı Ali Büklü, Karayolları Antalya Bölge Müdürü Hasan Sarıoğlan, yüklenici firma temsilcileri, muhtarlar ve vatandaşlar katıldı. Törende konuşma yapan İl Başkanı Cengizhan Güngör ve Ak Parti Muğla Milletvekili Yakup Otgöz açıklamalarda bulundu: “Karabel Tüneli, uzun yıllardır üzerinde hassasiyetle durduğumuz, takipçisi olduğumuz ve kendimize sorumluluk edindiğimiz en önemli yatırımlardan biridir. Bizler, bu projenin hayata geçmesi için yoğun bir gayret gösterdik. Bu süreçte Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın güçlü desteğini aldık. Ulaştırma ve Altyapı Bakanımız Sayın Abdulkadir Uraloğlu ile defalarca görüşmeler gerçekleştirdik. Karayolları Genel Müdürlüğümüz ve Bölge Müdürlüğümüzle birlikte süreci titizlikle yürüttük. Çalışmalarımız neticesinde Karabel Tüneli’nin ikmal ihalesi yapıldı ve şantiyeler kurularak çalışmalara yeniden başlandı. Hemşerilerimizin bizlere en sık yönelttiği “Karabel Tüneli ne olacak?” sorusunun cevabını bugün hep birlikte vermenin mutluluğunu yaşıyoruz. Sözümüzü tuttuk; kurbanlarla "Bismillah" diyerek Karabel Tüneli’nde kaldığımız yerden devam ediyoruz. Karabel Tüneli’nin ikmal ihalesi 7 Nisan 2026 tarihinde gerçekleştirilmiş olup, sözleşme bedeli 5,6 milyar TL’dir. Çalışmalar tünelin hem üst hem de alt kotlarından olmak üzere iki noktadan eş zamanlı olarak sürdürülecektir. 3.363 metre uzunluğundaki çift tüplü tünelde bugüne kadar yaklaşık yüzde 40 oranında kazı ve destek imalatı tamamlanmıştır. Kalan kısmı da en kısa sürede bitirerek vatandaşlarımızın hizmetine sunmayı hedefliyoruz. Muğla’nın Fethiye ve Seydikemer ilçelerini Burdur ve Antalya’ya bağlayan güzergâh üzerinde yer alan Karabel Tüneli, özellikle Seydikemer–Söğüt arasındaki zorlu yol kesimini daha güvenli ve konforlu hale getirecek; zaman kaybını azaltacak, trafik güvenliğini artıracaktır. AK Parti olarak, vatandaşlarımızın güvenliği, huzuru, konforu ve zamanı her zaman önceliğimiz olmuştur. Bu anlayışla; Seydikemer–Söğüt ve Seydikemer–Kalkan bölünmüş yol çalışmalarını da hızlandırmış bulunuyoruz. Seydikemer–Söğüt yolunun tamamını 2027 yılında hizmete açmayı planlıyoruz. Seydikemer–Kalkan yolunda da ikmal ihalesi yapılmış olup çalışmalar aralıksız şekilde devam etmektedir. Karabel Tüneli ile birlikte Seydikemer–Söğüt ve Seydikemer–Kalkan yollarımızın; Muğla’mıza, Seydikemer’imize, Fethiye’mize, Antalya’mıza ve tüm hemşerilerimize hayırlı olmasını diliyor; desteklerinden dolayı Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'a ve Ulaştırma ve Altyapı Bakanımız Sayın Abdülkadir Uraloğlu'na şükranlarımızı sunuyoruz. Muğla’mıza yatırım ve hizmet kazandırmak için, teşkilatlarımızla ve milletvekillerimizle birlikte kararlılıkla çalışmaya devam edeceğiz.”HABER: OSMAN ACAR / MUĞLA

Gaziantep'te Yaz Modası Sokakları Renklendirdi
14.06.2026 20:45

Gaziantep'te Yaz Modası Sokakları Renklendirdi

GAZİANTEP-- Gaziantep'te yaz mevsiminin etkisini artırmasıyla birlikte vatandaşlar gardıroplarını yenilemeye başladı. Hava sıcaklıklarının her geçen gün yükseldiği kentte, özellikle hafif, rahat ve serin tutan kıyafetlere olan ilgi arttı. "Güneydoğu'nun Paris'i" olarak anılan Gaziantep'te vatandaşlar, sıcak havalara karşı pamuklu ve ince kumaşlardan üretilen kıyafetleri tercih ediyor. Kent merkezindeki mağaza ve alışveriş noktalarında yazlık ürünlere yoğun talep yaşanırken, esnaflar da satışların hareketlendiğini belirtiyor. Özellikle açık renkli gömlekler, tişörtler, keten pantolonlar, elbiseler ve rahat ayakkabılar yaz sezonunun en çok tercih edilen ürünleri arasında yer alıyor. Sıcak havalardan korunmak isteyen vatandaşlar, hem şık hem de konforlu kombinlere yöneliyor. Gaziantep'te yaz modasının sokaklara yansıdığı gözlenirken, gençlerden yaşlılara kadar her kesim kendi tarzına uygun yazlık kıyafetlerle kentin cadde ve meydanlarını renklendiriyor. Moda tutkunları ise sezonun trendlerini yakından takip ederek alışverişlerini sürdürüyor. Esnaf, önümüzdeki günlerde sıcaklıkların daha da artmasının beklendiğini belirterek yazlık ürün satışlarında hareketliliğin devam edeceğini ifade etti. HABER: ALİ DUYSAK 

Başkan Nihat Öztürk, Şanahan’da Hacı Eryaman’a Misafir Oldu
14.06.2026 20:12

Başkan Nihat Öztürk, Şanahan’da Hacı Eryaman’a Misafir Oldu

Malatya Derjanlılar Dernek Başkanı Nihat Öztürk, dernek yöneticileri ile birlikte bu gün Şanahan eski Belediye Başkanı Hacı Eryaman’ı ziyaret etti.Başkan Öztürk, kendilerini misafir eden Hacı Eryaman başta olmak üzere Eryaman ailesine misafirperverliklerinden dolayı tüm ekibi adına teşekkür ettiğini ifade etti.Nihat Öztürk açıklamasında, Şanahan’ın daha önce belde belediyesi olduğunu, günümüzde ise Malatya’nın büyükşehir statüsüne geçmesiyle birlikte mahalleye dönüştüğünü hatırlattı. Öztürk, Hacı Eryaman’ın başkanlık döneminde Şanahan’a çok önemli hizmetler ve çalışmalar kazandırdığını, bu hizmetlerin Şanahan halkı tarafından takdirle karşılandığını belirtti.Malatya Derjanlılar Dernek Başkanı Nihat Öztürk, 11. Derjan Yamadağ Yayla Şenlikleri’nin yapılacağını belirterek, yapılacak yayla şenliklerine Hacı Eryaman başta olmak üzere tüm Eryaman ailesini ve Şanahanlı mahalle sakinlerini davet ettiklerini söyledi.Öztürk, Yamadağ Yayla Şenlikleri’ne bu yıl çok sayıda misafirin katılacağını belirterek, depremler nedeniyle şenliklerin daha önce ertelendiğini hatırlattı. Bu yıl düzenlenecek 11. Yamadağ Yayla Şenlikleri’nin 4 Haziran Cumartesi günü Yamadağ Çimen Yaylası’nda yapılacağını ifade eden Öztürk, tüm Derjanlı hemşerilerinin ve Malatyalı hemşerilerinin yanı sıra Malatya’da yaşayan tüm vatandaşların davetli olduğunu söyledi.Yazıhan eski dönem Belediye Başkanı ve Derjan Aşireti’nin önde gelen kanat önderlerinden Nevzat Öztürk de kısa bir konuşma yaparak, kendilerini misafir eden Hacı Eryaman’a ve Eryaman ailesine teşekkür etti.Nevzat Öztürk açıklamasında, “Bizleri bu gün burada misafir eden çok kıymetli Şanahan eski Belediye Başkanımız Hacı Eryaman başkanımıza ve Eryaman ailesine, tüm ekibimiz adına teşekkür ediyorum” dedi.Nevzat Öztürk ayrıca, Derjan Derneği tarafından yapılacak 11. Yamadağ Yayla Şenlikleri’nin tüm Derjanlı hemşerilere ve Malatyalı hemşerilere hayırlı olmasını dileyerek, “Yapılacak bu yayla şenliğine tüm Malatya hemşerilerimiz davetlidir” ifadelerini kullandı. Öztürk ayrıca, 11. Derjan Yamadağ Yayla Şenlikleri’nde emeği geçen başta Derjanlı iş insanları olmak üzere tüm emeği geçen herkese teşekkür ederek, “Allah hepsinden razı olsun” dedi.Şanahan eski Belediye Başkanı Hacı Eryaman ise, bu gün kendilerini ziyaret eden Malatya Derjanlılar Dernek Başkanı Nihat Öztürk, Yazıhan eski dönem Belediye Başkanı ve Derjan Aşireti’nin önde gelen isimlerinden ve kanat önderi Nevzat Öztürk, Anadolu Basın Birliği Malatya Şube Başkanı ve malatyabirlikgazetesi.com ve Malatya Birlik Gazetesi İmtiyaz Sahibi Zeki Dağ, iş insanı Gazi Şeker ve iş insanı Azizi Baran’a ziyaretlerinden dolayı teşekkür etti.Hacı Eryaman, “Ailem adına kendilerine teşekkür ediyorum” diyerek misafirperverlikten duyduğu memnuniyeti dile getirdi.Eryaman ayrıca, Malatya Derjanlılar tarafından yapılacak 11. Yamadağ Yayla Şenlikleri’nin Derjanlı aşiretine ve Malatya’ya hayırlı olmasını diledi. Eryaman, “Yapılacak bu yayla şenliklerinde emeği geçen tüm dostlarımızı ve kardeşlerimizi kutluyorum, emeklerine sağlık diyorum. Allah yar ve yardımcıları olsun” dedi.Hekimhan Taşoluk ve Kaymak Mahalleri Dayanışma Dernek Başkanı ve Anadolu Basın Birliği Malatya Şube Başkanı Zeki Dağ da ziyaretle ilgili açıklamalarda bulundu.Zeki Dağ, “Bu gün çok kıymetli bir büyüğümüzü ziyaret ettik. Kim ve kimler derseniz, Şanahan eski Belediye Başkanımız sayın Hacı Eryaman başkanımızı hanesinde ziyaret ettik” dedi.Başkan Zeki Dağ, ziyaret kapsamında kendilerini misafir eden Hacı Eryaman başta olmak üzere Abuzer Eryaman, Ramazan Eryaman, Mehmet Eryaman, Kadir Eryaman, Hikmet Eryaman ve Mehmet Eryaman hocaya teşekkür ettiğini ifade etti.Zeki Dağ ayrıca, Malatya Derjanlılar Derneği tarafından bu yıl düzenlenecek 11. Derjan Yamadağ Yayla Şenlikleri hakkında da bilgi verdi. Dağ, geçmiş yıllarda düzenlenen yayla şenliklerinin bazı olumsuzluklar nedeniyle ertelendiğini, özellikle tüm dünyayı etkileyen koronavirüs süreci ve ardından yaşanan 6 Şubat depremleri nedeniyle şenliklerin yapılamadığını ifade etti.Zeki Dağ, “Allah bir daha ülkemize böyle afetler yaşatmasın. Malatya Derjanlılar Derneği tarafından düzenlenecek 11. Derjan Yamadağ Yayla Şenlikleri 4. Temmuzda yapılacak ve Malatya’mıza ve tüm Derjanlı aşiretine hayırlı olsun. Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum” dedi.

ŞAHİNBEY AMPUTE KUPAYI KALDIRDI
14.06.2026 17:59

ŞAHİNBEY AMPUTE KUPAYI KALDIRDI

GAZİANTEP- Geçtiğimiz hafta deplasmanda Sakarya Bedensel Engelliler Spor Kulübü Ampute Futbol Takımı'nı 4-2 mağlup ederek şampiyonluğunu ilan eden Şahinbey Belediye Spor Kulübü Ampute Futbol Takımı, sezonun son haftasında kendi sahasında Pendik Belediyesi Bedensel Engelliler Spor Kulübü’nü 6-2 mağlup ederek şampiyonluk kupasını kaldırdı. Akkent Spor Köyü’nde oynanan karşılaşmanın ardından büyük sevinç yaşayan mavi-beyazlı ekip, üst üste ikinci, toplamda ise beşinci kez Ampute Futbol Süper Ligi şampiyonluğuna ulaşmanın gururunu yaşadı. Sezon boyunca ortaya koyduğu başarılı performansla lige damga vuran Şahinbey Ampute Futbol Takımı, taraftarlarının önünde kupasına kavuştu.Karşılaşmayı AK Parti TBMM Grup Başkanvekili Abdülhamit Gül, Gaziantep Valisi Kemal Çeber, AK Parti Gaziantep İl Başkanı Fatih Muhaddis Fedaioğlu, Türkiye Bedensel Engelliler Spor Federasyonu Başkanı Alpaslan Erkoç, Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu, Şahinbey Belediyespor Kulübü Başkanı Cuma Güzel, protokol üyeleri ve çok sayıda taraftar takip etti. BEŞİNCİ ŞAMPİYONLUK GELDİLigin bitimine bir hafta kala deplasmanda Sakarya Bedensel Engelliler Spor Kulübü’nü 4-2 mağlup ederek şampiyonluğunu ilan eden Şahinbey Ampute Futbol Takımı, üst üste ikinci, toplamda ise 5’nci kez lig şampiyonluğuna ulaştı. Şahinbey Ampute Futbol Takımı, 26 haftalık lig maratonunu 25 galibiyet ve 1 mağlubiyetle tamamladı. Sezon boyunca rakip fileleri 114 kez havalandıran mavi-beyazlı ekip, kalesinde ise yalnızca 12 gol gördü. Bu performansıyla ligin en fazla galibiyet alan takımı olmayı başaran mavi-beyazlı ekip, sezonu şampiyon olarak tamamladı. SPORCULAR YÜREKLERİNİ ORTAYA KOYDUAK Parti Grup Başkanvekili Gaziantep Milletvekili Abdulhamit Gül futbolcuları tebrik ederek,  “Bu etkinlik için yüreğini ortaya koyarak mücadele eden, bütün futbolcularımızı, sporcularımızı yürekten tebrik ediyorum. Engel tanımayan bir anlayışla vermiş olduğunuz karardan dolayı hepinizi yürekten tebrik ediyorum. Bu millet için yüreği atan 86 Milyon için gece gündüz çalışan gençlerin ve sporcunun yanında olan Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan var. Ona da çok teşekkür ediyoruz. Türkiye Yüz yılı inşallah gençlerin Yüzyılı olacak. Şahinbey Belediye Başkanımız Sayın Mehmet Tahmazoğlu her alanda olduğu gibi sporda gençlerimizin yanında. Ampute Futboluna verdiği destekler için değerli Belediye Başkanımıza teşekkür ediyorum ” dedi. ŞAMPİYONLUKLARIN DEVAMINI DİLİYORUMŞahinbey Ampute Futbol Takımından Avrupa ve dünya şampiyonlukları beklediğini dile getiren Gaziantep Valisi Kemal Çeber, “Spor yapan herkesi tebrik ediyorum. Ampute Ligi'nde yer alan bütün takımları, onları destekleyen herkesi, bugün buraya gelen ve centilmence mücadele eden Pendik Ampute Futbol Kulübü'nü tebrik ediyorum. Sağ olsunlar, var olsunlar. Hoş geldiler, sefa geldiler. Ben ne yaparsam en iyisini yaparım ve hep en yukarıya hedeflerim diyen ve bunu da başaran Şahinbey Belediye Başkanımızı, tüm ekibini, Şahinbey Ampute Futbol takımımızı bir kez daha canı gönülden tebrik ediyorum. Biz her sene tebrik etmekten yorulduk ama onlar şampiyonluktan yorulmadı. Aynı şekilde devamını diliyorum. Avrupa ve dünya şampiyonlukları beklediğimizi ifade ediyorum. Sonuna kadar yanlarında ve destekçileri olduğumuzu da bir kez daha belirtiyorum” şeklinde konuştu.SPOR ENGEL TANIMAZŞahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu da takımın yıllardır önemli başarılara imza attığını belirterek, “Takımımız bu şampiyonlukla birlikte beşinci kez Türkiye Süper Lig şampiyonu oldu. Ayrıca dört Türkiye Kupası ve iki Avrupa Şampiyonlar Ligi şampiyonluğu bulunuyor. Kulüp yönetimimizi, teknik ekibimizi, sporcularımızı ve taraftarlarımızı yürekten kutluyorum. Spor engel tanımaz. Engelli olmak spor yapmaya engel değildir. Bunu sahada en güzel şekilde ampute takımımız gösteriyor. Şampiyonluğumuz hayırlı olsun, başarılarımızın devamını diliyorum” ifadelerini kullandı. ŞAMPİYONLUK EMEK İSTERTürkiye Bedensel Engelliler Spor Federasyonu Başkanı Alpaslan Erkoç da Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu’nu ve Şahinbey Ampute Futbol Takımı’nı elde ettikleri şampiyonluktan dolayı tebrik ederek “Dünyanın en büyük ligi olan Ampute Futbol Ligimizin iki sezon üst üste şampiyonu olmak çok zor. Bu büyük emeklerle oluyor emeği veren ekibi canı gönülden tebrik ediyorum” dedi.  HABER: AHMET ÇELİK  

ŞAHİNBEY’DE MİLLİ HEYECAN
14.06.2026 17:57

ŞAHİNBEY’DE MİLLİ HEYECAN

GAZİANTEP-AK Parti Gaziantep Milletvekili ve TBMM Grup Başkanvekili Abdülhamit Gül ve Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu A Milli Futbol Takımı'nın 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu'ndaki ilk maçını 15 Binden fazla vatandaşla birlikte izledi. Şahinbey Belediyesi tarafından düzenlenen organizasyonda milli heyecan doruğa çıktı. Şahinbey Millet Camii ve Külliyesi’nde sabah namazı ile başlayan programda namaz sonrası vatandaşlara çorba, meyve suyu ve simit ikramında bulunuldu. Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu ve AK Parti Şahinbey İlçe Başkanı Mehmet Tiryaki, vatandaşlarla birlikte açılan dev Türk Bayrağı eşliğinde Mehter Marşı ile yürüyerek Şahinbey Belediyesi Kongre ve Sanat Merkezi'ne geçti. ATKI VE BAYRAK HEDİYE EDİLDİŞahinbey Belediyesi, milli maç heyecanını yaşamak isteyen vatandaşlar için kapsamlı bir organizasyon hazırladı. Kongre ve Sanat Merkezi'ne gelen 15 binden fazla futbolsevere A Milli Takım renklerini taşıyan atkılar ve Türk bayrakları dağıtıldı. Merkezde bulunan salonlar, fuaye alanları ve dış mekândaki LED ekranlar vatandaşların hizmetine açılırken, futbolseverler karşılaşmayı konforlu bir ortamda takip etme imkânı buldu. “15 BİNİ AŞKIN VATANDAŞIMIZI AĞIRLADIK”Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu, organizasyona gösterilen yoğun ilgiden memnuniyet duyduklarını belirterek, “Vatandaşlarımızla birlikte Şahinbey Millet Camii'nde buluştuk. İkramlarımızın ardından Mehter Marşı eşliğinde dev bayraklarla Şahinbey Belediyesi Kongre ve Sanat Merkezi'ne yürüdük. Bütün salonlarımızı, fuaye alanlarımızı ve LED ekranlarımızı açarak vatandaşlarımıza rahat bir maç izleme imkânı sunduk. X-ray cihazlarından geçen vatandaş sayımız 15 bini geçti. Tüm hemşehrilerimiz milli takımımızı büyük bir coşkuyla takip etti” dedi.Karşılaşmanın sonuç açısından beklentileri karşılamadığını ifade eden Başkan Mehmet  Tahmazoğlu, “Çok üstün oynamamıza rağmen şanssız anlar yaşadık. Ancak önümüzde iki önemli maç daha var. İnşallah bu karşılaşmaları kazanarak gruptan çıkacağımıza inanıyoruz” diye konuştu. HABER: AHMET ÇELİK  

Tatlıcak Köyü'nde Atık Su Tepkisi: Köylüler Yetkililerden Çözüm Bekliyor
14.06.2026 16:45

Tatlıcak Köyü'nde Atık Su Tepkisi: Köylüler Yetkililerden Çözüm Bekliyor

GAZİANTEP-Gaziantep'in Nizip ilçesine bağlı Tatlıcak Köyü sakinleri, Başpınar bölgesinden geldiği iddia edilen atık ve pis sular nedeniyle büyük mağduriyet yaşadıklarını belirterek yetkililerden acil çözüm talep ediyor.İpekyolu Haber İhbar Hattı'na ulaşan köy sakinleri, tarım arazilerine ve çevreye zarar verdiğini öne sürdükleri atık sular nedeniyle hem ekonomik kayıp yaşadıklarını hem de günlük yaşamlarının olumsuz etkilendiğini ifade etti.Köylülerin iddiasına göre, uzun süredir devam eden atık su sorunu nedeniyle tarım alanlarında verim düşüklüğü yaşanıyor. Bölge halkı, özellikle yaz aylarında ortaya çıkan ağır koku nedeniyle evlerinin pencerelerini açamadıklarını, dışarıda vakit geçirmekten kaçındıklarını dile getiriyor.Tatlıcak Köyü sakinleri, "Tarlalarımız eskisi gibi ürün vermiyor. Akan pis sular hem toprağa zarar veriyor hem de çevreyi yaşanmaz hale getiriyor. Yazın oluşan kötü koku nedeniyle büyük sıkıntı çekiyoruz. Çocuklarımız dışarıda oynayamıyor. Bu sorunun bir an önce çözülmesini istiyoruz" diyerek seslerini yetkililere duyurmaya çalışıyor.Bölgedeki çiftçiler ise geçim kaynaklarının büyük ölçüde tarıma dayandığını belirterek, yaşanan kirliliğin ürün kalitesini ve üretim miktarını olumsuz etkilediğini savunuyor. Çevre ve halk sağlığı açısından da risk oluşturduğunu ifade eden vatandaşlar, gerekli incelemelerin yapılarak sorunun kaynağının tespit edilmesini talep ediyor.Köylüler, ilgili kurumların bölgede detaylı inceleme yapmasını, atık su sorununun kalıcı olarak çözülmesini ve mağduriyetlerinin giderilmesini beklediklerini söyledi.İpekyolu Haber olarak vatandaşlarımızın taleplerini kamuoyunun ve yetkililerin dikkatine sunuyor, konunun takipçisi olacağımızı belirtiyoruz.

alt alan
alt alan

Öne Çıkan Videolar

Yukarı