logo
Yükleniyor...
logo
add image

Bugün Haber Değil, Duygular Konuştu:
DİYARBAKIR | 22.06.2026 17:32

Bugün Haber Değil, Duygular Konuştu:

DİYARBAKIR- İPEK YOLU HABER AJANSI Haber Müdürü Seher Doğan, Diyarbakır'ın Bismil ilçesinde bulunan Ofis Düğün Salonu'nda gerçekleştirilen g...


add image
Bugün Haber Değil, Duygular Konuştu:
22.06.2026 17:32

Bugün Haber Değil, Duygular Konuştu:

DİYARBAKIR- İPEK YOLU HABER AJANSI Haber Müdürü Seher Doğan, Diyarbakır'ın Bismil ilçesinde bulunan Ofis Düğün Salonu'nda gerçekleştirilen görkemli düğün töreniyle hayatının en özel ve unutulmaz günlerinden birini yaşadı.  İpek Yolu Haber'de Bir Devrin En Duygusal Günü:Sevinç ve hüznün iç içe geçtiği gecede duygu dolu anlar yaşanırken, davetliler genç çiftin mutluluğuna ortak oldu.Bugün Haber Değil, Duygular Konuştu:Meslek hayatındaki başarılı çalışmaları, samimi kişiliği ve güler yüzüyle herkesin sevgisini kazanan Seher Doğan'ın düğününe aile bireyleri, yakın dostları, çalışma arkadaşları ve çok sayıda davetli katıldı. Gecenin ilerleyen saatlerinde zaman zaman duygusal anlar yaşanırken, mutluluk gözyaşları geceye damga vurdu.İpekyolu Medya Grup Yönetim Kurulu Başkanı Ali Duysak da bu anlamlı günde Seher Doğan'ı yalnız bırakmayarak düğün törenine katıldı. Genç çifte ömür boyu mutluluklar dileyen Duysak, Seher Doğan'ın kurum bünyesinde her zaman ayrı ve değerli bir yere sahip olduğunu ifade etti.Kalplerde İz Bırakan Bir Gece:Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Sayın Fatma Şahin ile Başkan Vekili Sayın Halil Uğur da gönderdikleri çelenkle genç çiftin mutluluğuna ortak oldu. Bu nazik ve anlamlı jest, davetliler tarafından takdirle karşılandı.Düğün sonrası duygularını paylaşan Seher Doğan, şu ifadeleri kullandı:"Hayatımın en özel günlerinde yanımda olan, çeyiz hazırlıklarımdan kına geceme ve düğün törenime kadar desteklerini esirgemeyen herkese gönülden teşekkür ediyorum. Başta, yeri geldiğinde patronum, yeri geldiğinde sırdaşım, ağabeyim ve bir baba şefkatiyle yanımda olan Yönetim Kurulu Başkanımız Sayın Ali Duysak olmak üzere, mutluluğumu paylaşan tüm dostlarıma minnettarım. Yeni bir hayata adım atarken, birlikte yaşadığımız güzel anılar ve dostluklar da daima benimle yaşayacak."İpek Yolu Haber Ailesinde Hüzün ve Mutluluk Bir Arada: Seher Doğan'ın Unutulmaz Gecesiİpekyolu Haber Ajansı ailesi olarak; kıymetli mesai arkadaşımız ve Haber Müdürümüz Seher Doğan'a çıktığı bu yeni hayat yolculuğunda sağlık, huzur, bereket ve mutluluk dolu bir ömür diliyoruz.Bazı ayrılıklar hüzün taşır, bazı vedalar ise yeni başlangıçların müjdecisidir. Seher Doğan'ın düğünü de geride bırakılan güzel hatıralarla, geleceğe umutla bakılan unutulmaz bir mutluluk gecesi olarak hafızalarda yerini aldı. HABER: ALİ DUYSAK      

GAZİANTEP’TE BASIN, SİYASET VE İŞ DÜNYASINI BULUŞTURAN KINA GECESİ
22.06.2026 16:29

GAZİANTEP’TE BASIN, SİYASET VE İŞ DÜNYASINI BULUŞTURAN KINA GECESİ

GAZİANTEP -İpek Yolu Haber Ajansı Haber Müdürü Seher Doğan’ın kına gecesi, Gaziantep’te adeta bir birlik ve beraberlik gecesine dönüştü. Basın, siyaset, bürokrasi, sivil toplum kuruluşları ve iş dünyasından çok sayıda seçkin isim, bu özel gecede bir araya gelerek genç çifti yalnız bırakmadı.İpek Yolu Medya Grup Yönetim Kurulu Başkanı Ali Duysak’ın ev sahipliğinde gerçekleştirilen kına gecesi, yoğun katılımıyla dikkat çekti. Davetliler, Seher Doğan ve Yunus çiftinin mutluluğuna ortak olurken, gece boyunca duygu dolu anlar yaşandı.Geceye; İYİ Parti önceki dönem Şahinbey İlçe Başkan Yardımcısı Abdi Kaplan, Mahmut Bilgin, Mehmet Özdemir, Osman Taştatan, İYİ Parti önceki dönem Şehitkamil İlçe Başkanı ve iş insanı Aykut Yalçın, iş insanı Mehmet Sevük, 28. Dönem Milletvekili Mehmet Ay, siyasetçi Bilal Helvacı, gazeteci Osman Özalp, MHP İl Yönetim Kurulu Üyesi Aziz Yıldırım, siyasetçi Hasan Aytaç, AK Parti İl Yönetim Kurulu Üyesi Ferhat Çapan, DP Şahinbey İlçe Başkanı Ali Gürler, DP Oğuzeli İlçe Başkanı Süleyman Mercan, iş insanı Zennur Uzun, Gaziantep Defterdarlığı 2. Muhasebe Müdürü Mustafa Yeşilyurt, Gaziantep İl Kültür ve Turizm Müdür Yardımcısı Mehmet Aykanat, Oğuzboyları Federasyonu Başkanı ve Dr. Ersin Arslan Devlet Hastanesi Müdür Yardımcısı Enver Bağcı ile federasyon yönetimi, halk ozanları Âşık İhsan Ermelek ve Âşık Şazeli, SHP Meclis Üyesi Uğur Kalkan ve çok sayıda davetli katıldı.Kına gecesinde Seher Doğan’ın gazeteci dostları ve meslektaşları da yer alarak bu anlamlı günde genç çifti yalnız bırakmadı. Basın camiasından isimlerin yoğun ilgi gösterdiği gece, dostluk ve dayanışma mesajlarının verildiği özel bir organizasyona dönüştü.Öte yandan, programa katılamayan Kırklareli Valisi Uğur Turan Çelenk ile yurt dışındaki İpek Yolu Haber Ajansı temsilcileri gönderdikleri çiçeklerle genç çifte desteklerini iletti. Manevi olarak yanlarında olduklarını belirten temsilcilerin bu anlamlı jesti, davetliler tarafından takdirle karşılandı.Renkli görüntülere sahne olan gecede türküler söylendi, halaylar çekildi ve unutulmaz anlar yaşandı. Seher Doğan ve Yunus çiftinin mutluluğu davetlilerin alkışlarıyla taçlanırken, gece uzun süre hafızalardan silinmeyecek bir organizasyon olarak kayıtlara geçti.Basın, siyaset, bürokrasi ve iş dünyasını aynı çatı altında buluşturan kına gecesi, Gaziantep’in son dönemdeki en dikkat çekici sosyal etkinliklerinden biri olarak öne çıktı.

Muğla, Avrupa’nın Yeşil Şehirleri Arasına Katılıyor
21.06.2026 22:28

Muğla, Avrupa’nın Yeşil Şehirleri Arasına Katılıyor

Muğla, Avrupa’nın Yeşil Şehirleri Arasına KatılıyorMuğla Büyükşehir Belediyesi, Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası’nın (EBRD) Yeşil Şehirler Programı’na katılıyor. Londra’da imzalanacak mutabakat anlaşmasıyla Muğla’nın sürdürülebilir kentleşme, iklim uyumu ve çevresel yatırımlarına yönelik yeni bir dönem başlayacak.Muğla, Yeşil Şehirler Programı’na Dahil OluyorAvrupa İmar ve Kalkınma Bankası (EBRD) tarafından yürütülen Yeşil Şehirler Programı kapsamında düzenlenen Belediye Başkanları Konferansı ve 2026 Yılı Toplantısı, 22-23 Haziran tarihlerinde Londra’daki EBRD Genel Merkezi’nde gerçekleştirilecek. “Geleceğe Yatırım, Herkes İçin Yeşil ve Dirençli Kentler İnşa Etmek” temasıyla düzenlenecek konferansta Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras da bir konuşma yapacak. Muğla Büyükşehir Belediyesi’nin EBRD Yeşil Şehirler Programı’na katılımına ilişkin Mutabakat Anlaşması da konferans kapsamında düzenlenecek törenle imzalanacakSüreç 2024 Yılında BaşladıMuğla’nın programa katılım süreci, 6 Haziran 2024 tarihinde Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras’ın ev sahipliğinde Türkan Saylan Çağdaş Yaşam Merkezi’nde gerçekleştirilen toplantıyla başladı. EBRD yetkilileriyle yapılan görüşmelerde Muğla’nın Yeşil Şehirler Programı’na katılımı konusunda fikir birliğine varıldı.Yeşil Şehir Eylem Planı Hazırlanacakİmzalanacak mutabakat anlaşması kapsamında Muğla’nın çevresel ve iklim kaynaklı kentsel sorunlarının sistematik şekilde değerlendirilmesi, önceliklendirilmesi ve çözüm önerilerinin belirlenmesi amaçlanıyor.EBRD tarafından geliştirilen metodoloji doğrultusunda hazırlanacak Yeşil Şehir Eylem Planı (YŞEP) ile Muğla’nın temel çevresel sorunları ve iklim riskleri tespit edilecek, öncelikli müdahale alanları belirlenecek. Yatırım ihtiyaçları ortaya konulacak ve uzun vadeli sürdürülebilirlik hedeflerine yönelik yol haritası oluşturulacak.Ortak Projeler GeliştirilecekMutabakat kapsamında katı atık yönetimi, su ve atık su hizmetleri, kentsel ulaşım, kamu binalarında enerji verimliliği, bölgesel ısıtma ve soğutma sistemleri, yenilenebilir enerji yatırımları, enerji altyapısı ile iklim değişikliğine uyum ve dayanıklılık alanlarında projeler geliştirilmesi hedefleniyor.Öncelik Muğla Su ProjesiEBRD ve Muğla Büyükşehir Belediyesi tarafından programın öncelikli ve tetikleyici yatırımı olarak “Muğla Su Projesi” belirlendi. Proje kapsamında Dalaman, Ortaca, Köyceğiz, Toparlar, Dalyan ve Sarıgerme bölgelerinde mevcut ve ihtiyaç duyulan su iletim ve dağıtım hatlarının yenilenmesi planlanıyor. Ayrıca DMA (İzole Alt Bölge) odalarının kurulması, sistemlerin SCADA altyapısına entegre edilmesi ve Topgözü Su Kaynağı’ndan yeni iletim hattı inşa edilmesi hedefleniyor. Yatırımla birlikte su kayıplarının azaltılması, enerji verimliliğinin artırılması, amaçlanıyor.62,9 Milyon Avroluk Finansman DesteğiEBRD tarafından sağlanan hibe desteğiyle yürütülen fizibilite çalışmasının ardından Muğla Su Projesi’nin uygunluk kriterlerini karşıladığı belirtildi. Bu kapsamda toplam 62,9 milyon avroluk kredi paketinin 10 milyon avroluk bölümünün, Clean Technology Fund (CTF) tarafından yüzde 1 faiz oranıyla finanse edilmesi öngörülüyor.Sürdürülebilir Gelecek İçin Güçlü İş BirliğiMutabakat anlaşması ile Muğla Büyükşehir Belediyesi’nin EBRD Yeşil Şehirler Programı’na resmen katılımı sağlanırken, sürdürülebilir kentleşme, iklim değişikliğiyle mücadele ve çevresel performansın artırılmasına yönelik stratejik planlama ve yatırım geliştirme süreçlerinin de güçlendirilmesi hedefleniyor. Muğla, bu iş birliği sayesinde uluslararası ölçekte çevreci ve dirençli kentler ağı içerisinde yer alarak geleceğin şehirleri arasında konumunu güçlendirecek.Başkan Aras: “Muğla’yı Geleceğin Yeşil ve Dirençli Kentleri Arasında Konumlandıracağız”Kıyı Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, EBRD Yeşil Şehirler Programı’na katılımın Muğla’nın sürdürülebilir gelecek vizyonu açısından önemli bir dönüm noktası olduğunu belirterek şunları söyledi:"Muğla, sahip olduğu doğal zenginlikleri koruyarak geleceğe taşıma sorumluluğunu taşıyan bir kenttir. Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası’nın Yeşil Şehirler Programı’na katılmamız, çevreye duyarlı, iklim değişikliğine karşı dirençli ve sürdürülebilir bir kent oluşturma hedeflerimiz açısından son derece değerli bir adımdır. Londra’da imzalayacağımız mutabakat anlaşmasıyla birlikte Muğla’nın çevresel önceliklerini uluslararası standartlarda ele alacak, bilimsel veriler ışığında yatırım ve proje süreçlerimizi şekillendireceğiz” dedi. Başkan Aras “Öncelikli proje olarak belirlenen Muğla Su Projesi ile su kayıplarını azaltmayı, enerji verimliliğini artırmayı ve iklim değişikliğinin etkilerine karşı daha güçlü bir altyapı oluşturmayı hedefliyoruz. Muğla’yı yalnızca bugünün değil, gelecek nesillerin de güvenle yaşayabileceği, doğasıyla uyumlu, dirençli ve sürdürülebilir bir kent haline getirmek için çalışmalarımıza kararlılıkla devam edeceğiz” dedi.HABER: OSMAN ACAR / MUĞLA

YENİ YOL İLKOKULU’NDA MEZUNİYET SEVİNCİ
21.06.2026 15:13

YENİ YOL İLKOKULU’NDA MEZUNİYET SEVİNCİ

YENİ YOL İLKOKULU’NDA MEZUNİYET SEVİNCİAfyonkarahisar’ın Dinar ilçesi Yeni Yol İlkokulu 4/B sınıfı öğrencileri için mezuniyet töreni gerçekleştirildi. Sunuculuğunu Yeni Yol İlkokulu öğrencilerinden Emir Alp ve Ela Türkay’ın yaptığı mezuniyet programı saygı duruşunda bulunulmasının ardından İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başladı. Programda öğrenciler öğretmenleri eşliğinde hazırladıkları gösterileri sundu. Mezuniyet programı çerçevesinde öğrenciler İstiklal Marşı’nın tamamını ezbere okudular. Şiirler okundu, şarkılar söylendi, gösteriler yapıldı. Mezuniyet töreninde duygusal anlar yaşayan Özlem Öğretmen öğrencilerini güzel sözlerle tek tek sahneye davet etti. Öğrencilere belge ve plaketlerini takdim etti. Öğrenciler, mezuniyet töreninde hem gösteri yaptı hem de belgelerini alıp, keplerini havaya fırlatarak mezuniyet sevinci yaşadı. Giydikleri kıyafetlerle renkli görüntüler oluşturan öğrenciler, programa katılanlardan büyük alkış aldı. Program hatıra fotoğraflarının çekilmesiyle sona erdi. Mezuniyet programına öğretmenler, öğrenciler ve aileleri katıldı.HABER: OSMAN ACAR / MUĞLA

ACEM TEKKESİ'NDE UNUTULMAZ SANAT GECESİ: ŞİİRLER VE TÜRKÜLER GÖNÜLLERİ BİRLEŞTİRDİ
18.06.2026 18:19

ACEM TEKKESİ'NDE UNUTULMAZ SANAT GECESİ: ŞİİRLER VE TÜRKÜLER GÖNÜLLERİ BİRLEŞTİRDİ

SAMSUN- Samsun'un tarihi ve kültürel miraslarından biri olan Acem Tekkesi, Samsunlu Sanatçılar Derneği (SASAD) tarafından düzenlenen şiir ve müzik dinletisine ev sahipliği yaptı. Tarihi mekânın mistik atmosferinde gerçekleşen etkinlik, sanatseverlere unutulmaz bir gece yaşattı.SASAD Yönetim Kurulu üyeleri Cihangir Dürger, Adnan Öz, Mustafa Bilir, Miraç Morçöl ve programın sunuculuğunu üstlenen Nermin Eker'in ev sahipliğinde gerçekleştirilen etkinlik, yoğun katılımla dikkat çekti.Programın açılış konuşmasını yapan şair ve gazeteci Nermin Eker, sanatın birleştirici gücüne vurgu yaparak kültürel etkinliklerin toplumsal birlik ve beraberliğe katkı sunduğunu ifade etti. Eker, geceye katılan tüm konukları samimi bir şekilde selamlayarak hoş geldiniz dileklerini iletti.Yoğun programı nedeniyle başka bir etkinliğe katılmak zorunda olan SASAD Başkanı Ömer Umutlu ise programın başlangıcında katılımcılardan izin isteyerek teşekkürlerini sundu.Şiir ve Türkülerle Dolu GeceGece boyunca sahne alan şairler, ozanlar ve sanatçılar izleyicilere duygu dolu anlar yaşattı.Halk ozanı Ozan Kahraman seslendirdiği eserlerle büyük beğeni toplarken, Adnan Öz'ün "Sigara" adlı şiiri dinleyicilerden alkış aldı. Emekli öğretmen ve yazar Zekeriya Çavuş'un şiirini seslendiren Taner Özyiğitoğlu başarılı performansıyla takdir topladı.Sanatçılar Yener Şahin ve Âşık Obalı seslendirdikleri türkülerle salona coşku katarken, Aydın Çörtük, Züleyha Kurt ve Reyhan Özertmen de güçlü yorumlarıyla geceye renk kattı.Türk Sanat Müziği bölümünde sahne alan Şafak Soley ve Erol Us ise seslendirdikleri seçkin eserler ve şiirlerle dinleyicilere nostalji dolu anlar yaşattı.Gecenin En Özel Anı: Şiir ve Müzik DüetiProgramın en dikkat çeken bölümlerinden biri, sunucu Nermin Eker ile sanatçı Cihangir Dürger'in gerçekleştirdiği sahne performansı oldu. Dürger'in müzik eşliğinde Nermin Eker'in seslendirdiği "Söyleyemedim" adlı şiir, izleyiciler tarafından büyük ilgi gördü.Etkinliğe katılan Artvin Folklor ve Turizm Derneği Başkanı Kazım Yılmaz da sahneye çıkarak Nermin Eker'in kaleme aldığı "Sen İstanbul'u Seyret Ben Seni" adlı şiiri seslendirdi. Bu anlamlı jest, salonda duygusal anların yaşanmasına vesile oldu.Programda ayrıca KADEF Kadın Kolları Başkanı Mübeccel Taşı ile Yener Şahin Kültür Sanat ve Eğitim Derneği Başkanı Yener Şahin ve dernek üyeleri de sanatçılara destek vermek amacıyla hazır bulundu.Birlik ve Beraberlik Mesajlarıyla Sona ErdiŞiirlerin, türkülerin ve sanat müziğinin harmanlandığı gece, Nermin Eker'in teşekkür konuşmasıyla sona erdi. Eker konuşmasında, sanatın toplumsal barışa, kardeşliğe ve dayanışmaya önemli katkılar sunduğunu belirterek programa katılan tüm sanatçılara, dernek başkanlarına ve misafirlere teşekkür etti.Program sonunda çekilen toplu hatıra fotoğrafıyla, Acem Tekkesi'nde gerçekleşen bu anlamlı sanat buluşması ölümsüzleştirildi. Sanatın birleştirici gücünü bir kez daha ortaya koyan gece, katılımcıların hafızalarında güzel anılar bıraktı.HABER: NERMİN EKER  /  SAMSUN

YKS SINAVI GÜNLERİNDE BÜYÜKŞEHİR’İN TOPLU TAŞIMA ARAÇLARI ÜCRETSİZ OLACAK
18.06.2026 10:45

YKS SINAVI GÜNLERİNDE BÜYÜKŞEHİR’İN TOPLU TAŞIMA ARAÇLARI ÜCRETSİZ OLACAK

GAZİANTEP- Gaziantep Büyükşehir Belediyesi, 20-21 Haziran tarihlerinde yapılacak, Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) günlerinde öğrencilerin ulaşımda sorun yaşamaması için önemli bir karar aldı. Bu kapsamda GAZİRAY, tramvay ve turuncu otobüs hatları sınav günlerinde ücretsiz olacak. Öğrencilerin sınav merkezlerine kolay ve zamanında ulaşabilmesi amacıyla 20 Haziran Cumartesi saat 15.00’a kadar, 21 Haziran Pazar günü saat 20.00’a kadar Gaziantep Kart ile toplu taşıma araçlarından ücretsiz faydalanabilecek.Bu uygulamayla öğrencilerin sınav merkezlerine güvenli, rahat ve zamanında ulaşmalarının sağlanması amaçlanıyor. HABER: ALİ DUYSAK  

alt alan
alt alan

Öne Çıkan Videolar

Yukarı