logo
Yükleniyor...
logo
add image
Tokat Valiliği'nden deprem açıklaması: "Olumsuz bir durum bulunmamaktadır"

Tokat Valiliği'nden deprem açıklaması: "Olumsuz bir durum bulunmamaktadır"


13 Mart 2026 05:09    TOKAT    314 okunma

TOKAT- Deprem, saat 03.35'te Tokat'ın Niksar ilçesinde meydana geldi. AFAD verilerine göre 5.5 büyüklüğünde meydana gelen deprem, Tokat'a komşu illerde de hissedildi. Depremin merkez üssü ve çevresinde yaşayan vatandaşlar, panikle sokağa çıktı. Kentte yaşayan vatandaşlar, evlerini terk etti. Meydana gelen deprem sonrası herhangi bir can kaybı yaşanmazken ekipler saha tarama çalışmalarını sürdürüyor.

Valilik açıklama yaptı

Tokat Valiliği deprem sonrası sosyal medya üzerinde açıklama yaptı. Valilik'ten yapılan açıklamada; "Niksar merkezli meydana gelen ve civar illerimizde de hissedilen 5.5 büyüklüğündeki depremden etkilenen vatandaşlarımıza geçmiş olsun dileklerimizi iletiyoruz. Deprem sonrası an itibariyle olumsuz bir durum bulunmamaktadır. Gelişmeler ekiplerimiz tarafından yakından takip edilmektedir. Allah milletimizi, memleketimizi her türlü afetten korusun" ifadelerine yer verildi.

Öte yandan Niksar ve Erbaa Kaymakamlıkları, ilçe genelinde eğitime bir (1) gün süreyle ara verildiğini duyurdu



Yorum Yap

Tüm Köşe Yazarları

ALİ DUYSAK
Artık Kopsun Kıyamet!
Atiye Danış
Hukukta Güven ve Şeffaflık
AYFER KILIÇ
PARÇA PARÇA
Ayfer Turan
Kandık
DİLEM YASAK
CAM KIRIKLARINI
Emel Topal
NE SEVDALAR FİLİZLENDİ
FERDA NAYMAN
SENI DÜŞÜNÜYORUM
M.ilknur Öztürk
KERİM İLE ZEYNEP
Murat OKUDUCU
Kadim Semtimiz Fatih...
MUSTAFA ŞAYIK
ÖĞRETMENLİK SADECE BİR MESLEK DEĞİL BİR KARAKTER MESELESİDİR
Neval Kütük
NEDENSİZ MUTLULUK
RAMAZAN GÜÇLÜ
SANAL TEHLİKE
Tandoğu Yazıcı
Peyk Sınıfı
alt alan
alt alan
Yukarı